1045 Budapest Virág u. 18.
 +36 20 239-1415   
 +36 20 293-7603   
H-P: 9-17 Szo 9-12
Szerviz  

Jótállás, Garancia

Általános feltételek



A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés).

Garanciális hiba bejelentésénél kérjük, a vélt hiba leírásánál törekedjen a pontosságra és a tömörségre. A hibajelenségre vagyunk kíváncsiak (pl. nem kapcsol be, csíkoz, kattog stb.), de nem mérnöki pontossággal: a terméken a hibás alkatrész pontos meghatározása nem szükséges. Fagyás, újraindulás esetén a körülmények (operációs rendszer, futó alkalmazások, a fagyáskor használt hardver elemek) leírása gyorsítja az ügyintézést. 
A termék a hibaleírásban leírtak alapján lesz tesztelve. A "tönkrement", "rossz", "nem jó", "használhatatlan", "elromlott", "nem működik", "nem működik megfelelően", "nem tudom" és hasonló hiányos hibaleírások az ügyintézési időt növelik, illetve a hiba megléte híján tesztelési díj kiszabását vonhatják maguk után. A hibaleírás nélkül küldött termékekre a szolgáltatás érvénytelen. A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, tehát a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk. A garancia nem vonatkozik azokra a termékekre, ahol fizikai sérülés látható, nem rendeltetésszerűen használták, sérült garancia, ill gyáriszámmal rendelkezik, és amelyeket abból a célból változtattak meg, hogy az ügyintézés során ne tudják megállapítani, hogy érvényes-e a termékre a garancia. Az Skynet-Computer Kft nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését.
A garanciális ügyintézés során ne használja az eredeti számlát, ezek fénymásolata is elegendő. Valamint a külső gyártói egyedi garanciajegyeket minden esetben juttassák vissza a termékkel együtt (telefon, notebook, monitor,tv, nyomtató...stb.) 
A termék csomagolásába helyezzen el a garanciajegy és a számla fénymásolatából 1-1 példányt, illetve a hibaleírást. Olyan esetben, amikor a termék külön a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, (pl. monitorok, notebookok, nyomtatók, stb.) akkor annak az eredeti példányát kérjük mellékelni.
A feladott terméket kérjük összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásba visszahelyezni, majd az eredeti csomagolást oly módon becsomagolni, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyeljen, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Praktikus tehát megőrizni azt a csomagolást, amiben a terméket megkapta és abba visszahelyezve szállítani. Kérjük, a terméket mindenképpen lássa el megfelelő csomagolással, ennek biztosítása a szolgáltatást igénybe vevő felelőssége. A futár nem jogosult, és nem is feladata a csomag tartalmát ilyen szempontból ellenőrizni. Amennyiben tanácsra van szüksége a csomagolással kapcsolatban, kollégáink segítenek. 
Csomagot az alábbi címünkre kell megcímezni: Skynet Computer Kft. 1045 Budapest, Virág u. 18
Garanciális javításra átvett terméknél törekszünk a 14 napon belüli javításra, Előfordulhat, a javítás időtartama meghaladja a 14 napot rajtuk kívülálló okok miatt. Pl: szerviz alkatrészre vár.
 

 

Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?
A Fogyasztó a Skynet Computer Kft. hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 
Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót kellékszavatossági igénye alapján? A Fogyasztó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 
- Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
- Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó kellékszavatossági igényét?
- A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
- A Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Skynet Computer Kft. Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás
Milyen esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén szerződés 6. pontja alapján a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) a hibás teljesítésről szóló fejezete alapján a Skynet Computer Kft egy évig jótállásra köteles. Jótállási körbe tartozó termékek körét lásd a tájékoztató végén (Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez)
Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg a Fogyasztót jótállás alapján? A Fogyasztót egy éven belül a jótállási jegyben foglalt jogok illetik meg.
Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól? A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Az általunk forgalmazott termékek irodai vagy otthoni felhasználásra készültek, iparszerű használatra csak akkor alkalmasak, ha ezt külön jelezzük, illetve a termek honlapján fel van tüntetve.
A termék illetéktelen megbontása, módosítása hardveres vagy szoftveres módon, a gyári specifikációtól eltérő, illetve nem a rendeltetésének megfelelő célokra történő felhasználása a jótállás érvénytelenítését vonhatja maga után. Azok a hibák, melyen az eladáskor nem voltak a termékben, hanem később keletkeztek, nem tartoznak a jótállás körébe, pl villámcsapás vagy más elemi kár, hálózati túlfeszültség miatt keletkezett hibák.
Kérjük kedves Ügyfeleinket, hogy amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrizze, hogy a terméket hiánytalanul és hibátlanul (külsérelmi nyom nélkül) megkapta –e. Kiszállítás esetén máskülönben nehéz bizonyítani az esetleges hiányokat, sérüléseket.
Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 19/2014. NGM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.
A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A Skynet Computer Kft. a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi kifogásról. A Skynet Computer Kft. a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásban a Skynet Computer Kft részvétele kötelező.

Egyéb:
A Skynet-  Computer Kft. jótáll azért, hogy a megrendelt termékek anyag és gyártási hibáktól mentesek. Az Eladó bizonyos termékek esetén, külön a jogszabályban meghatározott jótállási időn túl is vállalhat jótállási kötelezettséget azzal, hogy az ilyen, jogszabályban meghatározott időn túli jótállással értékesített termékek körét, illetve a jogszabályban meghatározott időn túli jótállás feltételeit maga határozza meg. Eladó a használt termékekre 8 naptól 1 évig terjedő jótállást vállal. A jótállás egyéb feltételeit a termékre vonatkozó Jótállási jegy tartalmazza. Az Eladó nem vállal jótállást azért, hogy a termékek üzemeltetése minden esetben folyamatos és hibamentes lesz, éppen ezért kérjük, hogy az eszközökön lévő adatokról rendszeresen készítsenek biztonsági mentést! Ha a készülék olyan rendszerben kerül felhasználásra, ahol a kiesés károkat okozhat, különösen javasoljuk tartalék eszközök beszerzését! Az adat mentés/visszaállítás és cserekészülék biztosítása nem tartozik a garanciális javítás tárgykörébe. Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget esetleges adatvesztésből, szoftver helyreállításból, állási időből a Vevőnél keletkezett károkért, illetve elmaradt haszonért. Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget továbbá a Vevőnél bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem. A merevlemezen tárolt adatokért, az adatvesztés következményeiért semmilyen felelősséget sem vállalunk, az adatok mentése minden esetben a Vásárló feladata! Mentse el rendszeresen fontos adatait külső adathordozóra! Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy jótállási és szavatossági feltételeit a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül, a jogszabályoknak megfelelően bármikor módosítsa, vagy kiegészítse. Az Eladó ellátja az értékesített termékek 1959. évi IV. törvény (Ptk), illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 117/1991. (IX.10.) Korm. rendelet szerinti szavatossági és jótállási (garancia) javítását, illetve a termékek alkatrészellátását, a termékekhez csatolt Jótállási jegy rendelkezései szerint. A garancia telephelyünkön érvényes, kivétel ha a termékhez márkaszervizes garanciafüzet tartozik (pl. LG, Samsung, Dell, Toshiba) melyek esetében a gyártó által megadott márkaszerviz(ek) illetékes(ek). Saját konfiugrációnknál kizárólag fő alkatrészekre biztosítunk 3év garanciát. Ennek érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számla és garanciajegy szükséges, ezért kérjük azt feltétlenül őrizzék meg. A jótállás rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásra vonatkozik. Kifejezetten nem tartozik a jótállásos hibák közé egy szoftverek nélkül megvásárolt számítógép szoftveres újratelepítése, vírusirtása, egyéb szoftveres hibák elhárítása. Szoftveres hibák megoldásában is partnerek vagyunk a szolgáltatásaink árlistáján szereplő díjak ellenében. Illetéktelen szerviz vagy személyek beavatkozása esetén jótállási/garanciális kötelezettségünk megszűnik. Ugyanígy szakszerűtlen szerelés, illetéktelen személyek által okozott károkat sem hozunk helyre díjmentesen. A fogyasztóvédelmi szabályok megsértése esetén a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak (elérhetőség: http://jarasinfo.gov.hu), miután a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napján megszűnt. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (címe a jelen általános utazási feltételek elkészítésekor: 1011 Budapest, Fő utca 44-50, központi postafiók címe: 1440 Budapest, Pf. 1., http://www.kormany.hu/hu/nemzeti-fejlesztesi-miniszterium) Felügyeleti szerv: MKEH helyett BFKH, Budapest Főváros Kormányhivatala Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztály Idegenforgalmi és Közraktározás-felügyeleti Osztály Cím: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39.. Postacím: 1534 Budapest BKKP, Pf: 919 . 


Skynet- Computer garancia:
Asztali számítógépeink és komponensei, valamint használt termékeink jótállásos javítását saját és/vagy beszállítóink szervizei végzik. A jótállásos ügyintézésről a számlához csatolt jótállási jegyen és a szervizvonalunkon, vagy e- mailben tudhat meg többet és jelenthet be hibát:
0620- 2391415
info@skynet- computer.hu

Záró rendelkezések:
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók. Fenntartjuk a jogot jelen feltételek, üzletszabályzat külön értesítés nélküli módosítására. 

Adatvédelmi nyilatkozat
Az Skynet- Computer Kft. tiszteletben tartja és titkosan kezeli személyes adataidat. A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, nyilvánosságra nem hozzuk és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.

 


Az Ügyfél panaszával, észrevételével Ügyfélszolgálatunkhoz, illetőleg a következő szervekhez fordulhat:
- Polgármesteri Hivatal Jegyzője
- Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
- IV kerületi Járási hivatal (fogyasztóvédelem) 1042 Budapest, István út 15, 06-1-231-3101 e-mail: vezeto@04kh.bfkh.gov.hu


 

Jogi nyilatkozat

Szerzői jogok

Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja.: Skynet-Computer Kft

Általános felelősség korlátozás

Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)

Kockázat

Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.